vrijdag 29 februari 2008

lang leve de collega's!

Gisteren ging ik langs bij een collega waar twee van mijn oogappeltjes verblijven in afwachting dat ik bevallen ben van een gezond 'boeleke' en mijn eigen opvangactivitieten heropstart.
Ik moest toch even zoeken naar een blijk van herkenning bij de twee sloebers, die niet direct onder de indruk waren van mijn aanwezigheid bij hun tijdelijke onthaalmoeke.
Ik was blij ze nog eens te zien, want mensen mensen, ze groeien als kool. Het gaat allemaal zo snel en ik moest toch even slikken als ik zag wat ze niet allemaal al méér konden en bijgeleerd hadden.
Maar bijleren doen en willen we allemaal...
Blijkbaar had de collega waarvan sprake al gehoord van mijn fameuze biopakketten en creativiteit in de keuken en vroeg geïnteresseerd naar wat meer uitleg en info.... *joepie* deed het in mijn binnenste... Heb met plezier tekst en uitleg naar haar doorgemaild...

Geen opmerkingen: