donderdag 5 juni 2008

Dragen en gedragen worden...

Enkele fotootjes van Ubi in de draagdoek...
Ik vind hem erg handig als ik nog wat huishoudelijke dingen te doen heb, en toch wil troosten, of als ik hem gewoon dicht bij mij wil houden, en ook als we op stap gaan... zo kan Mauro in de buggy en Ubi op mijn lijf. Mauro zou er in principe ook nog inkunnen. Als hij klein was vond hij dat nog tof, maar nu ontdekt hij de wereld liever al springend en spelend. ( en hij is wel een stevige brok dus ik ben daar niet treurig om ;-) )
Ubi geeft vaak nog wat terug na een voeding, maar in de draagdoek heeft hij daar geen last van.

In het begin is het wel een beetje zoeken, maar eigenlijk ziet het er veel omslachtiger uit dan het is. Even wat oefenen en het lukt. Heel in het begin ten tijde van Mauro was ik er ook nog wat klunzig in, en ik moet eerlijk toegeven dat het mij ook niet van de eerste keer helemaal 100% lukte. Nu is het even evident als bv kleren aandoen.

We hebben ook een ringsling aangekocht maar die test ik pas binnenkort uit. De draagdoek op de foto's is en tricot-slen van babylonia. (www.babylonia.be)




Geen opmerkingen: