zaterdag 16 augustus 2008

De Calendula-baby


Ik had het hier al over de calendulakip en de calendulacake, maar ik zou haast vergeten dat ik hier ook nog calendula-baby's rond heb lopen.
Goudsbloem is het werkzame ingrediënt in de weleda-babyproducten. Nu wil het toeval (of niet) dat ik deze zeepjes, zalfjes en crèmes verkies boven vele andere voor de verzorging van de kindjes. Mauro is dan wel geen echte baby meer, toch zijn ze ook voor hem nog het allerbeste.
Heel belangrijk voor ons: de producten zijn niet alleen dermatologisch getest, maar ook ecologisch, ze dragen het keurmerk van Natur Kosmetik. In de flesjes zit enkel natuurlijke weldaad, geen chemische brollekes. Juist daarom vind ik dat ze zaaaaaalig ruiken.
Ik heb al alle producten van de baby-verzorging uitgeprobeerd en ik vind ze allemaal echt schitterend.

Maar ook de mama en de papa zijn grote fans! Papa is vooral dol op de scheerproducten en mama op de douchegels, huidverzorging en shampoo.
Omdat we zo enthousiast zijn hebben we ook stalen gekregen van Weleda van de babyproducten. Je mag er altijd naar vragen en dan zeker uitproberen....

Geen opmerkingen: