zaterdag 13 september 2008

't was hier weer koekenbak

Ik heb met Mauro koekjes gebakken.
Met enige reserve moet ik toegeven, want ik vreesde wat voor orde en netheid in de keuken.
Maar wie zijn huis ten allen tijde ordelijk en net wil, krijgt beter geen kinderen (denk ik):: of wel kinderen en een heel legioen onderhoudspersoneel:: of wel kinderen en een inzinking.

Maw ik heb mij erover gezet.

We maakten heel gewone boterkoekjes, qua smaak zijn ze niet spectaculair, maar 't was de bedoeling dat het een makkelijk deeg zou zijn, waar vormpjes uit geprikt konden worden, want het moest vooral ook leuk blijven voor Mauro.
Boterkoekjes kunnen versierd worden met rozijntjes, stukjes chocolade, amandelschilfers, suiker, kokosrasp etc, dus ook na het uitprikken van de vormpjes was het nog tof.
En proeven natuurlijk...








Geen opmerkingen: