vrijdag 17 oktober 2008

Den blootloper

Het kindeke Mauro word dezer dagen met het oog op zijn algemene ontwikkeling en schoolrijpheid in het bijzonder zeer gestimuleerd in het "zelfredzaam zijn".
Dit houdt onder andere in dat we hem extra stimuleren om zichzelf te wassen en uit en aan te kleden.
Mauro geniet ervan en apprecieert onze supporterscapaciteiten en spreidt zijn kunde tentoon aan al wie het zien en horen wil.


En wel totdat ik hem moet aanmanen zijn kleren aan te houden. Zijn enthousiasme -om zich UIT te kleden wel te verstaan- is vandaag niet te stuiten. Te pas en te onpas vliegen kousen, broek, tot het onderlijveke toe door de kamer en doet Mauro aan "blootlopen". De gevoelige lezer bespaar ik de foto's van zijn vol ornaat want soms -als ik niet snel genoeg ben- weet hij de velcro van zijn luier ook nog eens los te prutsen en luid TADAA te roepen voor hij het op een lopen zet, want ook dat hij sneller is dan mama wil hij graag bewijzen...
*sneller dan mijn benen misschien wel, maar niet sneller dan mijn kodakske :-) *

Geen opmerkingen: