donderdag 4 december 2008

In verwachting...

Het konijn begon zich de pels uit te rukken. Stro en hooi werden -door het konijn- netjes in een hoekje gelegd en bedekt met de uitgetrokken beharing.
Ik weet niet of u reeds meebent, maar voor de duidelijkheid: het nestvormen bij een konijn is een teken dat er een worp op komst is. Dus... zo stom ben ik dan uiteindelijk nog niet (wat een opluchting) en binnen maximuum 2 dagen zullen we waarschijnlijk een nest konijntjes hebben zitten.
Mijn vader was wel zo attent (het zou eens anders moeten zijn...) om meteen een extra hok ineen te knutselen om het konijnenvadertje tijdelijk af te zonderen.

Ik vroeg de sint om dit jaar niet te veel snoep en niet te veel plastic speelgoed te brengen dit jaar voor de kindjes. Wel, het lijkt erop dat de goedheilig man voor een zeer origineel geschenkje heeft gezorgd deze keer. Of is dit een straf?
Ben ik braaf geweest of stout? Je ziet, alles is relatief, het is maar hoe je het bekijkt :-D

Uitereraard laat ik via dit kanaal nog weten hoe het met het konijn en het nest verder gaat. Op aanvraag worden er ook geboortekaartjes gestuurd.

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Een geboortekaartje is misschien overbodig, maar foto's zijn zeker welkom :)

Sabine zei

uiteraard!