maandag 15 december 2008

Ouders en kinders

EVA VOOR OUDERS

Vanaf 7 februari 2009 is er drieweekelijks de mogelijkheid voor (aanstaande) ouders die hun kinderen vegetarisch en ecologisch bewust willen opvoeden, om samen te komen en ervaringen uit te wisselen. Per bijeenkomst starten we met een specifiek thema maar er is ook veel ruimte voor persoonlijke inbreng. Deze gespreksgroepen gaan door op het vegetarisch infocentrum op zaterdagvoormiddag van 10u tot 12u. Kindjes zijn uiteraard ook welkom! Voor meer (vrijblijvende) informatie en inschrijvingen, mail naar: ouders@vegetarisme.be.


Deze nederige blogschrijfster organiseert (samen met een collega) dit evenement. De ideale gelegenheid om uit te zoeken of ik in het echt ook zo fijzinnig ben als op blog :-)

Wees van harte welkom als je je aangesproken voelt, of stuur een mailtje naar bovenstaand emailadres!

Mail dit bericht ook gerust door naar mensen van wie je denkt dat ze interesse kunnen hebben! (of schrijf u hier in voor de nieuwsbrief van Eva, dan blijft u automatisch op de hoogte)

2 opmerkingen:

tijdtussendoor zei

Zelf ben ik een beetje aan het overschakelen om geen vlees meer te eten. Ik voel me er enorm goed bij.

Sabine zei

Dat hoor ik nog wel van meer mensen :-)

Zelf eet ik al bijna 10 jaar geen zoogdieren meer en ik moet zeggen: dat voelt inderdaad wel goed!

Maar ik heb evengoed begrip voor mensen die er voor kiezen hun vleesconsumptie niet (volledig) te laten