vrijdag 5 december 2008

Sinterklaas kapoentje

Vandaag kwam de Sint langs.
Zoals dat gaat met sinten zijn ze zeer druk bezet dezer dagen en hebben ze niet veel tijd over.
De Sint had dan ook gezegd dat hij zou langskomen tijdens de middagdutjes, op voorwaarde dat de kinderen iets lekkers in hun schoentje stopten voor het paardje.
We waren dan ook al enkele dagen in de weer om een liedje te leren (sinterklaas kapoentje) en mooie tekeningen en versieringen te maken.

Na het middageten hielpen de kindjes om het lekkers voor het paard klaar te leggen en ze gingen nog vlotter dan anders allemaal dutten.
Ik heb uiteraard de Sint ontvangen een half uurtje later maar heb wel gevraagd aan het paard om even buiten te wachten want zijn pootjes waren een beetje vuil en bovendien... Ik ben buurvrouw Janssen niet (heb j'em? -- Flauw, ik weet het -- het is vrijdag dus vergeef me)


Toen de kindjes wakker werden waren ze heel blij met het gezond snoep dat de Sint had gebracht en met de mooie boekjes die hij hen kado had gedaan.
Ook de allerkleinsten waren blij met hun nieuwe knisperboekjes.
Twee kindjes die binnenkort starten kwamen ook langs met hun mama, en zo waren alle onthaalkindjes present en had ik het zo druk dat ik ben vergeten een groepsfoto te nemen!

Geen opmerkingen: