dinsdag 30 december 2008

Zwerven

Gisteren en vandaag ben ik met mijn kinders op de zwerf geweest. Weeral zijn we ons huis moeten uitvluchten omdat de ketel het begeven had en deze keer is hij niet vanzelven terug aangesprongen, hoewel we heel erg gehoopt hadden en zelfs bijna gebeden.

Aangezien het hier binnen bijna niet warm te maken viel en de kindjes allebei op het randje van ziek zijn, was het niet te doen om met hen hier in een ruimte van 12 graden te blijven zitten.
Het verhaal van Maria en Jozef (jaja, bijna gebeden, ik zeg het u) waren niet veraf toen ik van deur tot deur ging om ons even te verwarmen. Gelukkig heb ik fantastische familie waar de kindjes mochten de nacht doorbrengen en die ons door de koude heen geloodst hebben en zelfs een vriendin die haar volledige woonst ter beschikking stelde... (Merci merci merci: wie dit schoentje past trekke het aan)

Dat was dus deel 1 van mijn verlof: toch wel een beetje opgehoopte frustratie die ik hoop weg te relativeren in het tweede deel van het verlof.
En hopelijk kan dat in de warmte van ons eigen huis. De technieker is vandaag geweest en heeft ons voorlopig gedepanneerd. Voor de definitieve oplossing van ons probleem moeten we een andere technieker aanspreken na nieuwjaar, hopelijk houdt onze voorlopige oplossing tot dan stand...

U hoopt met ons mee veronderstel ik?

;-)

Geen opmerkingen: