zondag 18 januari 2009

Energy for life

Iets meer dan een jaar geleden zijn we overgeschakeld van electrabel naar groene energie van Lampiris. Ik wou er toen nog niet veel over schrijven want je moet het een tijdje gebruiken om te kunnen weten of je er tevreden van bent. Na een evaluatie van een jaar kan ik niet anders dan enthousiast zijn. Hoewel het walen zijn en je dat heel af en toe -zonder echt storend te zijn- soms merkt aan hun correspondentie (dan heb ik het over lichte taalfouten) ben ik er steeds vlug en correct geholpen toen ik vragen had ivm de overschakeling en dergelijke, een vlotte helpdesk: het bestaat!
Verder zijn we nu ok goedkoper af. Ik dacht niet dat we financiële winst gingen doen, maar blijkbaar wel. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet elke maand mijn meterstanden bijhoud, maar de afrekening was alleszins zeer positief en we betalen nu een kleiner voorschot dan bij electrabel. En dat terwijl er toch intussen een gezinslid bijgekomen is en ik nu meer was moet draaien (de grootste energiepost van dit huis vrees ik)

Ik ben er opgekomen om bij hen aan te sluiten na consultatie van het schema van greenpeace, dat je hier kan vinden.

Dus als je van plan bent om een van dees dagen eens over te schakelen op 100% groene energie, van Lampiris zijn wij alleszinds content.

2 opmerkingen:

Ingrid zei

Ook hier http://www.vreg.be/nl/index.asp kun jij informatie vinden en de prijzen vergelijken.

Sabine zei

hé ingrid, dank je voor de aanvulling!