vrijdag 9 januari 2009

Twee in één: mooi!


In één van mijn eerste blogberichtjes had ik het al over ello-mobile. Ello mobile is een gsm-operator waarmee je kan bellen (echt!) en die helemaal niet duur is, zeker niet duurder dan proximus, base, mobistar... etc. Het speciale aan ello-mobile is dat ze al de winst die ze maken aan goede doelen schenken en niet aan dure reclamecampagnes of holle slogans.
Als klant kan je zelfs zelf kiezen aan welk specifiek doel dat je wil dat de winst die ze door jou maken gaat.
Ik ben zelf intussen al meer dan een jaar ello-gebruiker en ik moet zeggen dat het me bevalt: mijn rekeningen zijn niet hoger dan vroeger en ik heb altijd en overal bereik, en het voelt goed om in dit geval niet helemaal mee te draaien in een té kapitalistisch marktsysteem.
Uiteraard kan je je eigen gsm-nummer behouden, en ze regelen de opzeg van je huidig abonnement ook voor jou.

Nu wil het toeval dat er tijdelijk een actie is van ello in samenwerking met Eva. Als je nu ello-gebruiker word, krijg je een jaar lang gratis en voor niets het eva-magazine in de bus! Aanrader! (en een goed doel op zijneigen)
(je kan ook kiezen voor een etentje bij Greenway of terugbetaling van (vegetarische) Greenway-producten --in dat geval is de seitan-pitta een echte aanrader ;-) )

En als je al lid bent van Eva (en dus het magazine al in de bus krijgt en sowieso korting krijgt bij Greenway telkens je er gaat smullen) kan je er ook voor kiezen een vriend van mij te zijn, dan kan je ook gewoon starten met 15 euro gratis belkrediet. Dat is dan een opportunistische keuze met positieve gevolgen voor mens en milieu (dat kan er dus best wel mee door :-) ) laat me in dat geval iets weten, dan stuur ik u een uitnodiging.


Meer info op : http://www.ello-mobile.be/eva/


3 opmerkingen:

Ingrid zei

Mijn Ello-Mobile SIM-kaartje begon te werken vandaag! Joepie! :)

Sabine zei

juij!

Sabine zei

http://www.ello-mobile.be/winokio/

Je kan nu ook kiezen voor een geweldige winokio-cd als je ello wordt!