dinsdag 3 februari 2009

(B)engel

Mauro zit met een verkoudheid.
En iedereen mag het geweten hebben...

Bij momenten heeft hij het zo lastig met zichzelf
dat wij het ook een beetje (da's nog zacht uitgedrukt) lastig krijgen met hem.

Ook op school vroeg de juf nog aan de papa of hij thuis ook een beetje veranderd is, de laatste dagen, in de zin van: moeilijker, ... maar dat had je al door.
Papa beaamt en juf stelt gerust dat het wel normaal is dat ze af en toe driftig worden, die kleuters. Maar een vriendinnetje in de klas bijten... dat mag niet meer gebeuren.

Auw...

En dan op andere momenten zo lief, zo zoet... Bijna ongelooflijk.

Ik vroeg het nog aan hem vanavond: "Weet jij wat mama boos maakt?"
"Ja", zei hij, "Als ik zo AAAAAAAAAAAAaaaaaaahhhhhHH doe, en met mijn benen stamp, dat vind jij niet leuk en dan ben jij boos op mij, niet blij"

*stilte*

"Maar mama, ik ga dat niet meer doen hoor"

*smelt*

Geen opmerkingen: