vrijdag 20 februari 2009

Wolly

Sinds kort hebben we een nieuw huisdier: het is een schaap en het heet Wolly.
Ik ben heel blij met Wolly want die helpt mij heel erg in mijn opvang.
Als ik de kinders vraag om op te ruimen zijn ze soms een beetje 'doof', ze zijn nogal selectief in wat ze willen en kunnen horen.
Maar... als Wolly vraagt om op te ruimen schiet iedereen in gang. Wie best en flinkst opruimt krijgt een dikke kriebelknuffel van Wolly.
Zolang ik mijn hand voor mijn mond hou als Wolly praat, lijken ze helemaal op te gaan in zijn spel. Wolly slaapt best wel veel, maar als ie wakker is, is het feest.

Ook de allerkleinsten vinden Wolly wel amusant: als hij even komt knuffelen schateren ze het uit.

Hieronder enkele fotootjes van Wolly en zijn vriendjes:







(Je had wel door dat Wolly een handpop is hee?)

1 opmerking:

moeke V-ke zei

Je brengt me op ideëen. 'k Heb hier ook nog zo'n Wolly liggen ... en als dat niet lukt proberen we maar met Jules.