dinsdag 24 maart 2009

geeeeeuuuww

De wekker staat hier om 6u45.

De Ubi-wekker daarentegen staat al een tijdje om 5u20. Dat blijkt hét moment te zijn dat zijn darmen in werking schieten, wat ze dan ook maar 1 keer per dag doen.

En Mauro, die staat op met de vogels, leve de lente en het vroegochtendlijk gefluit en gekwetter.

De wekker speelt dus om 6u45 heel eenzaam boven zijn lied, terwijl beneden het feest al is losgebarsten.

En zo komt het ook, dat je David kan tegenkomen in de colruyt met een slapende Mauro in zijn karretje waar dan alle koopwaar netjes omheen is gestapeld. Want 's morgens is het dan wel al heel vroeg feest... in de namiddag piept dat kuiken wel even anders.

En zo kom ik dus aan mijn walletjes,
want moeke tien..
.. die was eigenlijk nog in winterslaap..

2 opmerkingen:

Mama van drie zei

Laat ons hopen dat vanaf zondag niet nog een uur vroeger wakker zijn :-)

Droom je er ook zo van eens te kunnen uitslapen? Ikke in ieder geval wel.

Sabine zei

ooh pff, ik word al moe als ik er nog maar aan denk ;-)

Ik droom er vaak van eens te kunnen uitslapen, eens zo lang lekker diep slapen, tot je vanzelf wakker wordt.
Maar helaas, ik denk dat het een moeder niet gegeven is. Als er dan eens een gelegenheid is dat dat kan omdat ze door een wonder wat langer slapen, of ze uit logeren zijn,... dan word je weer wakker van het gebrek aan geluid (ik toch)
Waken is eigenlijk ene beter woord voor hetgeen mama's doorgaans 's nachts doen.