woensdag 22 april 2009

Dé uitdaging

Ik ben ook op zoek naar mensen die een soort uitdaging zien zitten. Niet tegenover mij (alle ja misschien een beetje) maar vooral tegenover zichzelf, en mij daarvan willen vertellen.

Namelijk, de opdracht zou zijn dat je in de volgende 5 keer dat je naar de winkel gaat iets meebrengt dat je nog nooit gekocht hebt. De enige voorwaarden zijn dat het gezond moet zijn, en volledig plantaardig. Dat kan gaan van een pak griesmeel tot een olijf, tot paarse rijst, linzen...
Dan is het de bedoeling dat je het gaat klaarmaken voor het eerst in je leven. En dan had ik graag vernomen wat en hoe (wat heb je gekocht, wat heb je er mee gedaan, wat vond je ervan?)
Uiteraard mag je ook meer dan vijf keer (of minder als het echt tegenvalt) meedoen, dat is maar een streefcijfer. Maakt niet uit in welke winkel je gaat, tenzij je al het volledige assortiment van die bepaalde winkel hebt uitgepluist, dan is het wat moeilijker.

Bevindingen kunnen gemaild worden naar moekesabine(at)gmail(dot)com

Ik ben heel benieuwd!!
Alvast heel heel heel erg bedankt!

(Als er genoeg respons op komt wil ik daar iets mee doen op dit blog, maar je moet geen schrik hebben voor je anonimiteit! )

Geen opmerkingen: