woensdag 15 april 2009

Een stokje gekregen

Wat op dit moment mijn obsessie is:
De eerste vraag vind ik alvast een moeilijke. Ik denk niet dat ik obsessief bezig ben....
Wat ik nu draag
Ik zit al in pyama.
Doe ik vaak een dutje?
Ooooh, dutjes, ik wou dat dat er nog in zat, helaas.... soms lijken de nachten wel een aaneenschakeling van kleine dutjes, maar dat is niet wat er bedoeld wordt vrees ik.
Wie ik het laatst een knuffel heb gegeven
De onthaalkindjes (die van mezelf inbegrepen)
Wat ik zou willen veranderen:
De wereld. Veel aan mijn huis. Mijn kapsel. (de omgekeerde volgorde lijkt me haalbaarder, maar de vraag was 'willen' en niet 'kunnen')
Wat ik vanavond eet
Ik heb wafels gegeten met slagroom. (en ik hoop dat Tjörven of Astrid dat niet lezen)
Mijn laatste aanschaf
Vorige week kocht ik nieuwe schoenen.
Naar welk geluid ik nu
De stilte van de vallende avond en een zacht nadruipen van de regen na een kleine bui.
Favoriete weertype
Alles wat uitnodigt tot naar buiten gaan... zonnige lentedagen zoals vandaag, of verse vrieslucht, de wereld na een ferme bui en de geur van vers beregend lentegras. Zomers met veel schaduw.. Ik hou van afwisseling.
Zeg iets tegen de persoon die je getagged heeft
Ik blijf het zeer speciaal vinden dat we elkaar enkel uit blog en internetland kennen en dat we toch bijna een jaar geleden op dezelfde dag een kindje op de wereld zetten.
Favoriete vakantieplek:
Azië vind ik heel mooi.... Thailand, Tibet, het noorden van China... Die ken ik van mee te maken. De rest van de wereld enkel van horen zeggen.
Films die ik keer op keer kan:
Microcosmos
Favoriete theesmaak:
Ook hier hou ik echt van afwisseling. De thee "Even bijkomen." van piramide is wel een blijvertje.
Het boek dat ik momenteel lees:
Montecore, een tijger op twee benen.
Wat mij op dit moment veel plezier geeft, maar tegelijkertijd ook schuldgevoelens:
Ik heb heel veel plezier in mijn werk en mijn gezin, maar kan er enorm van genieten van met vriendinnen bij te praten, de oudergroepen mee vorm te geven en even weg te zijn van huis. Ik heb eigenlijk vrij weinig last van schuldgevoelens want ik (h)erken die behoefte ook bij mijn man en geef hem ook ruimte en vrijheid om op zijn moment bij zijn maten te gaan.
Wat is je doel?
Ik ben eeuwig onderweg, ik weet niet goed waarheen. Ik ben meer gefocust op de weg zelf dan op het doel, want dat is veranderlijk.
Wat wil ik ooit nog doen?
Ik hoop mensen te blijven inspireren om ecologische keuzes te maken.
Wat wens ik mijn kinderen toe
Heel veel liefde....
Welke kwaliteit zou ik willen hebben:
iets meer discipline
Noem één van je kwaliteiten:
creatief in de keuken
Waar wacht ik op?
Godot
Heb je een tic of kenmerkende eigenschap?
De mensen die dit hebben zijn zich daar zelden van bewust.... ik weet het dus niet. You tell me.

Geen opmerkingen: