woensdag 1 april 2009

Triest nieuws

Het ging al enkele dagen niet zo goed met de allerkleinste konijntjes, ik heb dat niet geblogd omdat ik hoopte dat alles wel goed zou komen...
.... maar helaas hebben ze het alle 6 niet gehaald.

Waarschijnlijk hebben ze zelfs in de buik al te weinig reserve gekregen, want zogen en dragen is zeer zwaar voor het gestel van een konijn, zeker een dwergkonijn.

We zaten eerlijk gezegd wat met de handen in het haar toen we het nest ontdekten, maar algauw waren we alweer verkocht aan die schatjes. We vinden het heel jammer dat we ze niet groot en sterk en flink mogen zien worden.

De grotere konijntjes doen het wel prima, dat is een kleine troost...
... en ze hebben ook al een goede thuis gevonden, een geruststelling...
maar zij mogen nog eventje bij hun mama blijven.

2 opmerkingen:

moeke Vera zei

dus geen konijntjes voor moeke Vera? snif snif ...
Als je ooit nog eens een 'ongelukje' hebt, weet je me te vinden hé?

Groetjes
moeke Vera

Sabine zei

Moeke Vera, voorlopig dus niet,... ik vind het ook heel erg jammer voor de konijntjes en voor jou.. helaas
Ik weet je zeker te vinden als ik er nog eens moest hebben of via via konijntjes weet geboren worden!