woensdag 22 april 2009

Ubi

Een jaar geleden....




Vandaag....



Mijn kleinste prins wordt al 1 jaar vandaag.
Daarmee sluiten we officieel zijn babytijd af, al is hij al een poosje niet meer plat.
Ze zeiden allemaal "Geniet ervan, ze worden zo rap groot", de mensen die op kraambezoek kwamen, en ze hebben zo hard gelijk. Dat jaar is voorbij gevlogen. En ik kan me nog zo goed zijn geur van pasgeboren herinneren, zelfs de stampen in mijn buik. En nu wordt hij elke dag nog meer en meer wie hij is. Ik ben blij dat ik daar getuige van mag zijn.

Maar 1 ding weet ik zeker... de liefde die ik voor mijn jongens voel is ongekend groot. En ze verbazen me elke dag meer en meer, met hun kunnen, hun weten, en hun affectie voor elkaar.

Lieve schat, kleine prins,
Gelukkige verjaardag,
Ik zie je graag!

3 opmerkingen:

moeke Vera zei

GELUKKIGE VERJAARDAG UBI !!!!

Proficiat moeke Sabine !!!! Maar er een leuke dag van.

(héél mooie foto's trouwens)

Ingrid zei

Gelukkige verjaardag!

tijdtussendoor zei

Dikke proficiat voor kleine prins en zijn mama!