maandag 4 mei 2009

Dankjewel

Dit is een postje naar jou gericht, lieve lezer

Ik heb de laatste tijd heel veel leuke reacties gekregen op dit blogje.
Mensen lieten me weten dat ze hier inspiratie vinden om kleine of grote veranderingen te doen om hun leven planeetvriendelijker in te richten.
Of... komen hier gewoon graag even pauzeren.

Wel,

Daar ben ik heel blij mee!

En ik vind het fijn dat jullie er zijn,
want de reacties op het blog en de mailtjes die ik krijg inspireren mij dan weer
en zo komt er heel veel positiviteit naar boven

Daarom:

Dankjewel!

2 opmerkingen:

moeke Vera zei

wel Sabine, dat is dus wederzijds. 'k Ben dus blij dat ik soms ff op jouw blog kan 'pauzeren'. En zoals je zelf schrijft: hij werkt idd inspirerend.
Bij mij is de fut er voorlopig uit om te bloggen. 'k Weet veel te schrijven, maar het ontbreekt me aan tijd en vooral aan goesting. Meestal kom ik dan niet verder dan een postje over de kinderopvang.
't Wordt hoog tijd dat ik mijn (blog)leven opnieuw eens leven inblaas.
Vooruit met de geit ...

Sabine zei

Ik kijk er al naar uit, Vera
Neem je tijd, dat komt wel. Ook hier gaat dat in golven ;-)