zaterdag 9 mei 2009

Fair trade ging vooruit.

Er was eens de happening 'fair trade gaat vooruit' ... zijnde vandaag in de vooruit.
Superleuke spulletjes heb ik daar gevonden voor mijn klein kadeekes...
Biokatoen en fairtrade! Super...


Het slabbetje voor Ubi is een klein beetje een vingertje naar de mensjes die me zonodig 'extreem' moeten noemen ivm de ecologische/vegetarische opvoeding van mijn kindjes. Geloof me vrij, ik moet daar een beetje om lachen want ik ben alles behalve radikaal of extreem. Maar heb wel gevoel voor humor :-)

2 opmerkingen:

hilkeding zei

oh zo leuk! vooral het slabbertje vind ik geweldig, daar zullen de commentaargevers niet van terughebben.

en, was het leuk vandaag? ik wou ook heel graag gaan maar ben er niet geraakt door een dikke verkoudheid. wat was er allemaal te doen? (maak me wel niet TE jaloers ;-) )

Sabine zei

veel beterschap Hilkeding

Het was wel leuk, maar nogal verwarrend wel, ik vond er niet meteen mijn weg :-)
En we hebben ook niet zoveel gezien, door de uurschema's... maar de fairtrade kledingmarkt was supergeweldig,... ik dacht dat ik in vele zaken al thuis was maar heb nog veel bijgeleerd en toffe mensen ontmoet.