maandag 18 mei 2009

het leven... duurder?

Een klein vervolg aan het verhaal van de kapotte gsm. Zoals Marianne op mijn vorig blogstuk suggereerde is er voor elke aankoop in België een garantie van 2 jaar.
Ik ben dus teruggeweest naar de winkel met mijn aankoopticket, en heb hem ingediend om te laten herstellen. Dat zal zo een 3 a 4 weken duren, maar zolang behelp ik mij wel. Het was wel duidelijk met fikse tegenzin dat de madam van "Bel company" mijn gsm aannam voor herstelling, maar dat kon mij wel eventjes heel weinig schelen.
Ben eens benieuwd of ik hem binnenkort opnieuw zal kunnen gebruiken, ik weiger alleszins sowieso extra kosten te maken.
En intussentijd leef ik dus zonder, en kijk.... wie had dat gedacht, ik overleef dat hoor. (eigenlijk echt niet moeilijk :-) )

2 opmerkingen:

Nicole zei

Het lijkt me zelfs wel prettig zonder mobieltje. Zelf heb ik er eigenlijk alleen maar één zodat school mij kan bereiken als er iets met de kinderen zou gebeuren.

Het idee altijd en overal bereikbaar te zijn vind ik onrustig.

Rehan Rehan zei

To delve deeply into Gsm Herstellen Antwerpen is an exciting adventure. In depth analysis of Gsm Herstellen Antwerpen can be an enriching experience. While it has been acknowledged that it has an important part to play in the development of man, it is important to remember that ‘what goes up must come down.’ Crossing many cultural barriers it still draws remarks such as 'I wouldn't touch it with a barge pole' and 'i'd rather eat wasps' from global commercial enterprises,