donderdag 28 mei 2009

werp-mij-niet-wegje

Een tijdje geleden ging mijn gsm van een jaar oud stuk. Dikke pech.
Maar een garantie duurt 2 jaar en ik hou altijd mijn bonnetjes goed bij, dus...
Ging ik naar de belcompany en informeerde me over de garantievoorwaarden. De juffrouw achter de balie was niet erg vriendelijk, maar nam wel mijn gsm aan om er eens naar te kijken. Ze zei me dat ik het dan wel een 4-tal weken zonder zou moeten stellen.
Voor mij geen probleem, ik heb tijd en geduld en weinig zin om een nieuwe te kopen.
Slechts 4 dagen later kreeg David al telefoon dat mijn gsm alweer op mij lag te wachten in de winkel.
Het engeltje op mijn schouder zei me dat dat toch wel een goede service was, zo snel.
Het duiveltje zei me dat die uitleg van 4 weken eerder bedoeld was om mensen af te schrikken en gauwgauw een nieuwe te kopen ipv te wachten (welk normaal mens kan nu nog 4 weken zonder gsm.... ;-) )
In ieder geval.... hij is terug en het heeft me niets gekost. Ze hebben er zelfs niets aan moeten vervangen, het was de software de moest ge-update worden.
Frons

1 opmerking:

Ingrid zei

Dat zij zoiets doen in de winkel, dat kan ik echt niet snappen. Ik zou het verstaan als repareren van de GSM veel duurder uitkomt dan een nieuwe of zo, maar als er niets anders dan software update nodig is :o