zondag 7 juni 2009

Beetje...

Beetje een raar weekend geweest.
Beetje weinig mijn kindjes gezien.
Beetje in Brugge rondgestapt, bijgeleerd, genoten.
Beetje laat in mijn bed.
Beetje vroeg er terug uitgemoeten om te gaan werken.
Beetje heel verrast toen David me vertelde dat we terug een nest konijntjes hebben zitten.
Beetje teleurgesteld in de dierenarts die papakonijn had moeten steriliseren.
Beetje kennis gemaakt met nieuwe mensen op de bioweekopendeurdag bij pluis.
Beetje ambetant omdat ik niet heb kunnen kuisen dit weekend.
Beetje de behoefte om naar Walloniƫ te emigreren toch.
Beetje moe nu.
Beetje douchen en bedje in en morgen beetje verder bloggen.
Tot dan.

3 opmerkingen:

moeke Vera zei

Beetje konijn voor mij???

Sabine zei

tziet er zo een beetje naar uit he Vera :-)

Ik duim heel erg dat de mama nu sterk genoeg is om ze alle 5 in leven te houden. En... ze zijn precies 10 jaar jonger dan je tweeling.... dat is toch ook iets speciaals hee!

moeke Vera zei

Beetje duimen dan maar!
Ook hopen dat er 2 bij zijn die een beetje van 't zelfde geslacht zijn, ... kwestie van dat beetje verschieten zoals jij te vermijden.

En nu beetje dodo doen.
Morgen nieuwe baby, die maar 'beetje oud' is (6w3d)....

doei

(en dat wachtwoord hieronder is: sabilly: sabine is silly ??? hihi)