zaterdag 27 juni 2009

Het word akelig...

... ik ben nog altijd bezig met het bijhouden van de verschillende soorten vlinders in mijn tuintje en de laatste dagen waren echt superdagen voor de vlinders: het was warm met weinig wind en mijn haag stond nog in bloei.
Het fototoestel lag steeds binnen handbereik en ik heb nog wat schatten kunnen verzamelen, terwijl ik misschien wel een beetje raar bekeken werd door huisgenoten, maar dat nam ik erbij. (Het heeft ook positieve kanten want Mauro herkent nu zelf de atalanta, de distelvlinder en het koolwitje -waar ik niet in slaag een foto van te maken- dat zijn de meest voorkomende vlinders in onze tuin)

De gehakkelde aurelia:



Bruin zandoogje:



Kolibrivlinder, goed kijken want het was niet makkelijk hem te vatten... man de dingen zijn snel :-)

Geen opmerkingen: