dinsdag 16 juni 2009

Mijn dag is goed want....

.... ik heb vandaag in ons biogroentenpakketafhaalpunt (ik geloof dat dat echt een bestaand word is) ontdekt dat er "vers en veggie" broodbeleg verkocht wordt vanaf nu. Echt waar, dat zijn van de zaligste broodsmeersels die er zijn. Meer zelfs: ik ben een beetje teleurgesteld in mijzelf dat ik tijdens de bioweek niet tot in het bedrijfje ben geraakt. Een rondleiding met onbeperkt proeven (ze stelde ik het mij voor) leidden mij zeer in bekoring. Toen ik nog in Gent woonde kocht ik vaak een potje in de bioplanet.
Mijn persoonlijke top 3:
1. championsalade
2. linzensalade met koriander
3. seitan curry

Tijdens de bioweek heb ik ook nog iets anders ontdekt: de nieuwe provamel yofu met limoen. Fris en lekker en supergezond... 't proberen waard.


(en nee ik word niet gesponsord door vers en veggie of provamel, al zou ik het nu ook weer zo erg niet vinden ;-) )

Geen opmerkingen: