dinsdag 7 juli 2009

Potjebuur

Ah!
Nog eens een concept naar mijn hart!... potjebuur

Op 20 september 2009 gaan we potjebuur vieren. De traditie van het suikerfeest bij de moslims gewoon uitbreiden naar de gehele bevolking*

Ik doe mee en ik denk eraan om koekjes te bakken voor gans de straat. En misschien alle huisnummers in een potje te doen en 1tje uit te loten om een warme maaltijd aan te bieden aan het gezin op dat nummer.
Allez, ik weet het niet, maar toch iets.
Ik hoop dat er nog veel mensen meedoen!!

En kijk ook zeker eens op de website van de initiatiefnemers, stof en aarde. Ik heb al veel schoon dingen gelezen op die site.

*ok, dat is misschien wat overdreven. Veel mensen zullen dat misschien te raar vinden, of te positief of te leuk of te origineel. So be it, ik hoef niets in ruil en als ze mij een rare vinden, dan is dat maar zo ;-)

Geen opmerkingen: