dinsdag 7 juli 2009

Schapenkakapapier...


aka SheepPOOpaper.
Dat is dus: papier gemaakt van keuteltjes van de schapen. Aangezien schapen luie verteerders zijn, blijven in hun ontlasting heel veel vezels over. Als je die wast en droogt, kan je daar dus papier van maken en met dat papier kan je dan weer super veel andere leuke dingen gaan doen: kaftpapier, kaartjes, enveloppes en....waarom niet: luchtverfrissers!
Bij webshop kudzu kan je ze onder andere bestellen.
Ik vind het hilarisch en geniaal: luchtverfrisser op basis van schapendrolletjes... echt grappig.
Uiteraard ruikt dit niet naar de originele substantie van de materie... maar naar vers gemaaid gras of narcis.
En dat het 100% kringloopdenken is.... maakt me helemaal fan nog voor ik ooit zo een ding in mijn handen heb gehad. Misschien moet ik het eens bestellen binnenkort.

Geen opmerkingen: