donderdag 27 augustus 2009

De boekskes...

Deze week in Flair, u allen wel bekend, een eerste getuigenis van een eco-chick: Sarah verteld over biokleding en milieuvriendelijke schoenen. Tof van flair dat ze er aandacht aan besteden en ik hoop dat er meer van dat komt. Ik heb me laten vertellen dat er de komende weken nog eco-artikeltjes in flair gaan staan en kan daar alleen maar blij om zijn. Joepie!
In de kramiek een artikeltje van uw aller blogschrijfster ivm potjebuur. Kramiek is het infoblad van de gemeentje Lebbeke, dus niet voor iedereen bekijkbaar... maar soit: mijn 2 seconden van lokale 'fame' heb ik dan ook weer gehad.
En mijnen -bedekten!-boezem is op de japanse tv geweest, in dit filmpje komt ie aan bod. Raad maar. Ik draag iets bruins ;-) Het filmje is ook een tip als je een koe met spleetogen wil zien (te schattig eigenlijk)

En na een week van mentaal gelanterfant en er om onduidelijke reden niet helemaal bij zijn, lag ik vanmorgen alweer een uur voor mijn wekker zou afgaan wakker van de wilde ideeën en dingen die ik nog wil gaan doen. Opluchting, ik ben er weer! Het zaagsel is uit mijn hoofd en er waait weer een frisse wind, dat belooft!

Geen opmerkingen: