zaterdag 22 augustus 2009

Diggie





n
Het was feest op de boerderij vandaag. Had ik geweten dat het zo geweldig ging worden ik had jullie uitgenodigd om allemaal mee te gaan. We hebben de dieren bekeken en geaaid, gespeeld in de weide, gesprongen op het springkasteel, pannekoeken gegeten, gekleurd, gebabbeld, gedanst op folky muziekjes, heel speciale en überlekkere frietjes gegeten (-je moet ze ooit eens proeven, echt, of je mist wat-), gelachen, bomen geknuffeld, nog meer gedanst, bijna een ballonvaart gewonnen, oude en nieuwe bekenden tegengekomen, en misschien zelfs wel het lot,...

Het was echt geweldig!
En het beste moet nog komen.... morgen is er nog steeds feest bij Diggie. Een beetje anders dan vandaag, maar de sfeer zal er nog wel inzitten. Dus rep u....
Ikzelve verken morgen de duinen, dus zal er niet zijn, doch.... laat u gerust helemaal gaan.

3 opmerkingen:

Ilseke zei

Mog Sabine, naar Diggie geweest? Had ik het geweten dan konden we mekaar eens ontmoeten,ik woon daar nl niet zo ver vandaan.

Groetjes
Ilse

Sabine zei

Geloof het of niet, maar ik wist tot vanmorgen zelfs niet eens waar Brakel lag, behalve dat het in O-Vl was :)
Weer een kans gemist om mekaar eens te ontmoeten, maar OOIT hee Ilseke, komt het er eens van :)

Ilseke zei

Laat ons hopen hé Sabientje! :-)