zaterdag 8 augustus 2009

Een vader en zijn zonen...



Een dagje in "De Ster"... was heel leuk.
Toen ik de fotootjes op de computer zette, vond ik deze.
Ik vind het schone... omdat David echt heel erg bezig is met de kindjes dit verlof.
Normaal gezien draag ik -door mijn job als onthaalmoeder- het grootste deel van de zorg voor de kindjes. Nu we wat verlof hebben, krijg ik dankzij mijn man ook wat 'mamaverlof': even de zorg voor de kinderen aan David overlaten en iets leuks gaan doen. Een museum bezoeken, of een fietstochtje op mijn eentje, naar het moeras met vrienden,... en weten dat mijn kindjes lekker veel aandacht krijgen van de papa. Da's echt leuk. Ik heb ne schat van ne vent :-)
Het is dan nog zo leuk om thuis te komen en de volgende dag helemaal te reserveren voor het gezin. Af en toe even op mezelf terugvallen... nodig.

2 opmerkingen:

Dimitry. zei

Ook het nieuwdonk is erg aangenaam. Wij vonden het in elk geval met kinderen een aanrader.

http://maps.google.be/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=nieuwdonk&sll=50.805935,4.432983&sspn=2.916134,7.053223&ie=UTF8&ll=51.040207,3.979712&spn=0.022667,0.055103&t=h&z=14&iwloc=A

fieke zei

Leuk om te zien, zo'n gelukkig gezin!
Jullie hebben het getroffen met elkaar!