donderdag 6 augustus 2009

Verlof dus...

Ok, ik had het over kalmpjes aan doen, maar...
Intussen hebben we de koer al geverfd (wat begon met alleen een vensterbank een likje verf geven), een hele dag doorgebracht bij Pluis, naar de Lokerse Feesten geweest, recreatiedomein De Ster bezocht, een revaliderende vriend een bezoekje gebracht, masa's koekjes en muffin gebakken, het gras afgereden, seizoen 1 van 'heroes' bekeken, het terras opgekuist, elke dag heel lekkere nieuwe dingen uitgevonden om te koken, altijd vers en lekker.
Staat nog op het programma voor mijn verlof halverwege is: een dagje in het moeras, een keer bloed geven, eindelijk Vegetal City gaan bezichtigen, een dagje naar Dranouter en nog meer knuffelen en spelen met de kindjes.

Ok, tis dus geen verlof van benen omhoog en boeken lezen (beetje helaas) maar dat was toch niet echt een optie met ons kadees (vooral Ubi mogen we niet uit het oog verliezen.... het is een schatje, maar een ontdekker die niet bevreesd is en geen gevaren ziet)
Maar dus eigenlijk wel heel leuk omdat we toch tijd maken om dingen te doen die er anders niet van komen.
En zo zal ik misschien tegen het einde van mijn congé uitkijken naar de rust die de routine brengt van de zorg voor een stuk of zeven kinderen :-)

3 opmerkingen:

moeke Vera zei

hummmmmmmm, hoe lang ben je al met verlof? Telt jouw dag meer dan 24u ofzo? Zo'n bezige bij.
Verlof = ontspannen Moeke Sabine, hihi .........

tijdtussendoor zei

Genieten maar!

Sabine zei

Ik ben sinds maandag in verlof :-)
Bijna halverwege want ik heb twee weekjes..