woensdag 2 september 2009

Boombal

Vorig weekend zijn we naar Boombal geweest. We gingen vooral om een balkanorkest te zien dat we al langer kenden, en die daar 's avonds optraden, maar hadden besloten om toch na de middag al te vertrekken.
Het was supermooi weer, er was een gezellige sfeer en... danslessen. Initiatie baldansen noemt dat dan. Even koude voeten gehad.... je weet wel, beetje schrik om verkeerd te draaien, te veel te stampen of te botsen. Maar het ging ons af.... zo goed zelfs dat David en ik ons hebben ingeschreven voor een cursusreeks folkdansen. Van mij viel dat misschien nog enigzins te verwachten, maar -schrik niet- het is David die daarvoor het initiatief heeft genomen. Het is mooi meegenomen dat de lessen hier vlakbij doorgaan... we kijken er al naar uit!

Ik heb er ook weer nieuwe mensen leren kennen, oa Laetitia van bebo-ecofashion. Dit winkeltje verkoopt alleen op verplaatsing en bij evenementen. Het aanbod overlapt een heel klein beetje met pluis, maar is toch heel anders én er is ook aanbod voor de mannelijke medemens. Binnenkort is er modeshow in Aalst, als ik dan kan, zal ik erbij zijn, ik ga mijn best doen. Hou het zeker in de gaten!

1 opmerking:

bebo-ecofashion zei

Je bent een lieve meid.. merci