dinsdag 15 september 2009

Me iz a winner


Ik had een dikke maand geleden al eens laten vallen dat de website growing up green informatie biedt over ecobabyproducten en leuke wedstrijdjes organiseert om spulletjes te winnen.
Awel...
via hen dus heb ik bij www.shizo.nl een prijs gewonnen, nl een potje purepotions rescue salve. Ik mocht kiezen uit 4 variëteiten en koos voor teatree. Naar het schijnt (heb ik vernomen, los van deze website of wedstrijd) is tea tree ook een super middeltje tegen luieruitslag en huiduitslag bij mama's die hun hormonen niet meer onder controle hebben.
We zullen zien.... want ik kreeg vandaag mijn pakje in de bus.
Eerste indruk is euh.... dat het een klein potje is. (jaja, een gewonnen paard kijk ik echt niet in de bek en ben er wél blij mee!) Misschien dat ik het groter verwachtte omdat het in de webwinkel 8 eurootjes kost, wat ik niet niks vind, zelfs voor eco-producten. Er stond idd bij dat het 15ml is, dus ik had het moeten weten. (doorsnede van het doosje is 4cm ofzo, hoogte 1 cm)
Na ja, ik ga het zeker binnenkort uitproberen en wie weet is het zo wonderlijk goed dat het zijn centjes dubbel en dik waard is. In dat geval laat ik het u zeker weten!!
Het contact met de shizo-madam was wel leuk, vlot en aangenaam.

Geen opmerkingen: