donderdag 17 september 2009

Natuur.boek


Mauro heeft gekozen....
Hij won een bon om uit te geven in de natuur.winkel en koos voor een kinderboekje dat gaat over allerlei dingen die er buiten te beleven zijn in alle seizoenen.
Maandag besteld, woensdag al thuisgekregen met de post... niet op z'n slaks!
Mauro was er direct weg van en ik eigenlijk ook wel moet ik zeggen. Al veel ideetjes opgedaan voor activiteiten die ik buiten kan doen met de kleintjes van de opvang.... of hoe ik buiten hier binnen kan brengen.
Meer zelfs als je het boek hebt, vind je hier een pdf met suggesties voor de kinderopvang. Een aanrader dus.
Moest je interesse hebben in dit boek en je goede daad van vandaag nog niet gedaan hebben, bestel hem dan in de natuur.winkel, de prijzen zijn dezelfde als in de boekhandel, maar de winst gaat hier wel naar de natuur. Je kindjes zullen je dankbaar zijn (voor het boek en de natuur)
Ikzelf heb me ook een boek gekocht. Nog niet in kunnen lezen.... maar ben benieuwd!

3 opmerkingen:

moeke Vera zei

hé hé da's ook toevallig. Ik ben deze voormiddag ook met de kids op ontdekkingstocht geweest. Lees maar es op mijn blogje.

Sofie zei

Echt iets voor hem! :-)

Mama van drie zei

gefeliciteerd! Enne heel goed boek gaat over 'scharrelkinderen'.