donderdag 10 september 2009

Op de agenda...

Op 20 september is er potjebuur, maar ook bio en plantenmarkt in Lebbeke.
De markt wordt georganiseerd door Velt en vindt plaats in de Grote Snijdersstraat, van 10 tot 17u. Ik hoop u daar allemaal te mogen begroeten!

Op 4 oktober is er in Aalst een eco-modeshow, georganiseerd door bebo-ecofashion. De uitnodiging en meer info daarover vin u hier.
En raad eens wie er model mag zijn bij de kindjes? Jawel onze eigenste Mauro. Ik ben heel benieuwd en kijk er al naar uit.

En de week erna, op 11 oktober, nodig ik iedereen uit voor een koffieke en wat gebak bij Pluis. Een leuke gelegenheid om oude of nieuwe bekenden terug te zien of te ontmoeten, eens bij te praten (als het mooi weer is kan dat zelfs in de tuin bij Lieve) en misschien eens rond te neuzen in de pluis-winkel. Vanaf ongeveer 14u is iedereen welkom.
Graag een seintje als je kan komen, dan weet ik zeker hoeveel taartjes ik moet voorzien. Ik zal je met open armen ontvangen, ook als je zelfs voor mij een nieuw gezicht bent.

Geen opmerkingen: