woensdag 23 september 2009

Verrassing!

De deurbel ging. Ik verwachtte niemand speciaals.
Stond daar voor mij mijn ovenschotel met daaraan een madam en daarbij nog een Leonneke op een fietske.
Ik had haar, madam nr 27, op zondag gevraagd mijn ovenschoteltje proper terug te brengen. Dat deed ze niet echt, ik moest het zelf afwassen.

Maar dan wel nadat we heerlijke chocoladepudding hadden gesnoept!
Potjeburen op woensdag als het ware, wat een heerlijk concept, wat een leuke surprise!

Ze vertelde me dat ze het een hele toffe verrassing had gevonden en dat de cakejes heel lekker waren geweest. En Leon had mee mogen werken aan de pudding, dus ze hadden ook een leuke mama-zoon activiteit gehad vandaag voor deze wederdienst.

Heerlijk! Dankjulliewel!!


Als moeder om het fototoestel is...


Volgens Mauro was het Ubi zijn idee...



Mauro gaat ook eens 'heel naturel' op de foto staan


Ik ben al blij dat hij zijn best doet ;-)
voor de rest kijken we niet te nauw

3 opmerkingen:

mereldevil zei

waaaw, schoon en interessant in velevele opzichten...

Tin zei

hihi :-) wat en grappige snuisters! wel heerlijk he, zo je vinger in de pap mogen steken en dan op het neusje van je broertje een chocopuddingtekeningetje te maken waarna de ander net hetzelfde doet en er geschatterlacht wordt terwijl ze mammie te slim af zijn ;-)

Sabine zei

@Tin: dat zijn de schoonste momenten ;-)