zondag 11 oktober 2009

Dieren van de nacht

Krokodillen en nijlpaarden waren het deze keer die Mauro's slaap en teisterden.
Een tip gekregen van een nobele onbekende (intussen bekende) die me ook mijn nachtrust gunt:
Mauro is vanavond met een leeuw naar bed getrokken: een leeuw die heel lief is voor Mauro (en die zelf ook Mauro noemt, want Mauro mocht een naam kiezen en vond zijn eigen naam de mooiste van allemaal) maar waarvan alle andere dieren en monsters bang worden.
Ik hoop voor hem, en voor mijzelf, dat het werkt.

De koffie bij Pluis was heel gezellig. Het was goed om er te zijn.
Heel gemoedelijk en op z'n zondags: ontspannen en fijn.
Geen foto's helaas, want had het toestel niet mee, maar neem het gerust van me aan.

Mauro is er wel met een gloeiend heet lijfje van teruggekomen. Toen ik hem net in zijn bedje stopte was hij gelukkig wel weer zijn eigen zelve. Ik hoop dat hij morgenochtend beter is, want hij gaat met zijn klas naar het bos om kaboutertjes te zoeken, en de papa gaat ook mee als kleutertaxi. Het zou zonde zijn om dat te moeten missen.

1 opmerking:

Ingrid zei

En hoe is het met Mauro? Kon hij vanochtend meegaan?