zondag 18 oktober 2009

Wat een weekend

Dankjewel allemaal voor de mailtjes en sms'je en reacties om me succes te wensen met de lezingen en de workshop op zaterdag, heel tof! Er gaat zoveel positieve energie vanuit te weten dat jullie aan me dachten, 't maakt me heel blij.

Het is trouwens helemaal naar wens verlopen, en ik ben heel benieuwd naar feedback van de deelnemers, er zijn vast wel nog een aantal groeikansen, maar soms is dat moeilijker om ze van jezelf te zien.

Het was ook grappig om te merken dat sommige mensen al kennis hadden gemaakt met dit blog en mij dus bleken te "kennen" terwijl ik van de meeste van de lezers op dit blog geen weet heb. Boeiend wel, en interessant, soms ook verschietachtig, haha.

Vanmorgen onder de douche bedacht ik me nog wel iets, ik heb ook een klein beetje aan desinformatie heb gedaan, wie wil mag me daarvoor poepekletsen komen geven, maar ik ga het bij deze hier rechtzetten:

Op een van mijn slides tijdens de powerpoint staat:

Wist je dat... ... er voor de productie van 300 gram biefstuk 5000 liter water nog zijn
?
(dat is echt waar)

Daarbij haalde ik aan dat ik met die hoeveelheid water, een half jaar mijn gezin kon voorzien van drinkbaar water.
Maar dat klopt niet, want wij komen helaas niet toe met 10 m³ water, maar wel met 34. Dat wil dus zeggen dat wij met het water nodig voor de productie van 2 kg steak wij een jaar toekomen, maar niet met het water nodig voor 2 steaks.
Maar toch.... kan je je daar iets bij voorstellen?

Los van dit schoonheidsfoutje alles goed verlopen en hopelijk hebben we dus veel mensen kunnen inspireren.

's Avonds ben ik nog met lieve lieve mensen naar de voorstelling van "Tegen de lamp" geweest in cc Belgica. Ik heb genoten, heel veel gelachen en achteraf alles laten bezinken en erover nagedacht. Heel schoon, heel ferm, een aanrader!



Ook nog van een heel ferme madam uitgelezen exemplaren van het tijdschrift "Genoeg!" gekregen. Nog geen tijd gehad om te lezen, maar ik kijk er al naar uit.... ik schrijf er binnenkort nog over.

1 opmerking:

tijdtussendoor zei

Fijn dat alles goed verlopen is, dat moet vast veel voldoening geven!