dinsdag 24 november 2009

award


Omdat ik creatief schijn te zijn in de keuken, heb ik een soort van award gekregen van Ilse.
Ik zou daarbij ook moeten zeven dingen over mijneigen vertellen, de meeste zullen al niet zo een geheim meer zijn (denk ik) Geef gerust een gil als er iets tussenzit dat toch nog verrassend is.

1. Ik heb ooit eens een accident gehad op een drukke baan omdat ik over het water gleed dat op de baan was blijven staan. Aquaplaning enzo... niet gezellig. Sindsdien ben ik altijd wel bang als ik in de gietende regen met de auto moet rijden.

2. Ik drink graag theetjes en heb meer dan 50 soorten in huis op dit moment.

3. Ik zou heel graag nog eens naar Tibet gaan

4. Ik sorteer mijn cd's in het cdrek op kleur van het hoesje. Ik heb geen ipod of itunes of wat dan ook.

5. Ik heb dagen dat ik hypergeduldig ben, en andere dagen heb ik echt géén geduld. Ik oefen op een evenwicht.

6. Ik krijg heel graag zelfgeschreven brieven en enveloppen met echte postzegels, toch wel een nadeel aan al dat internet dat dat verloren gaat. Ik heb pennevrienden gehad sinds ik 12 was, overal ter wereld.

7. Ik hou van alle seizoenen, geen enkel echt in het bijzonder. De afwisseling vind ik prachtig. Die zichtbare kringloop.... Al heb ik de laatste tijd toch wel het gevoel dat ze elkaar sneller en sneller opvolgen.

Voila, Sandra, nu is het aan jou, want ik geef hem hierbij door aan je!

2 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Heel erg bedankt Sabine.

Een paar gelijkenissen toevallig.
Ik heb in mijn jeugd een hondertal pennevrienden gehad (penpals) van over heel de wereld. Ken je de FB's dan ook? Plezant hé.
Jammer genoeg verminderde het schrijven met het komen van de kinderen en schrijf ik nu al helemaal niet meer. Ik heb er nog ééntje in Nederland en ééntje in USA en dat is het. Schrijven doe ik nu op de moderne manier, haha.

En nog ééntje. Ook ik hou van ieder seizoen net als ik hou van élke leeftijd.

Ik wijt natuurlijk nog een blogje aan mijn award. Lezen dus.

Groetjes, Sandra.

Ilse zei

wat leuk die zeven punten, vooral dat punt over brieven schrijven, ik doe dat nu nog handgeschreven brieven schrijven , ik vind dat zalig. Misschien moeten we samen met Sandra een clubje oprichten waarbij mensen nog echte brieven kunnen schrijven naar anderen :-)