woensdag 4 november 2009

herfstvakantie





Aangezien ik aanleg heb om mijn schaarse verlof al bibberend door te brengen kon ik het mij toch precies niet laten deze traditie te doorbreken deze keer en huurde ik een "chalet" in de Limburg die bij aankomt een caravan bleek te zijn met heel minimale verwarming, geschikt voor zomervakanties maar niet echt bij nachttemperaturen tegen het vriespunt.

Heel jammer, en na 2 nachten halfwakend door te brengen door kou/vocht/lawaai/slechte matras hielden we het voor bekeken en stopten we onze vakantie vroegtijdig.
Om een beetje te compenseren voor onze kindjes deden we (een uitstap naar de heide zat er niet echt in bij dit regenweer) iets heel on-sabinnig: we hebben netjes onze centen aan studio100 geschonken en gingen schuilen in Plopsa-hasselt, waar het -redelijk voorspelbaar toch- heel druk was en waar we vooral aangeschoven hebben voor attracties, maar de kindjes hebben zich wel geamuseerd, en daar deden we het voor.

Home sweet home dus, we zagen af en toe eens over ons huis etc, maar we waren zooooo blij dat we thuis waren, op ons gemak, uitkijkend naar een nacht écht slapen (allee ja, dat valt nog af te wachten: misschien moeten er weer monsters verjaagd worden of is een van de kinderen getraumatiseerd geraakt) en genietend van de warmte.


Ubi geniet van het zwembad

Mauro en Ubi waarlijk uitgeteld in da auto na het zwemmen

blad steen schaar

2 opmerkingen:

kirsten reemers zei

JImmy was voormiddag ook met Tijl in PlopsaIndoor te Hasselt! Inderdaad, heel erg druk, maar wij hebben een abonnement en dus springen wij regelmatig eens binnen voor een anderhalf uurtje (is maar 10 minuten rijden voor ons).
Je had ook hier kunnen komen logeren, maar zitten volop in de verbouwingen en gebruiken nu slechts 1/3 van ons huis en leven in de opvang...
Grtjs
Kirsten

plukdedagsandra zei

Hey Sabine,

Wat jammer dat jullie de vakantie vroegtijdig moesten afbreken. Wij zitten in de zomer in onze caravan en zelfs dan is het af en toe koud 's ochtends en 's avonds daar. Ik kan me dus inbeelden dat het niet prettig was.
En gelukkig vonden de kindjes Plopsa wél super hé. Wij hoeven dat niet altijd te vinden hé zolang je er niet te ver in gaat is het toch best ok. Niels is bv. helemaal gek van Bumba. Dat komt door de onthaalmoeke (steek ik het lekker op haar, haha)en uiteindelijk zijn we afgelopen zomer ook eens naar Plopsaland geweest in De Panne (we logeerden een paar dagen op een boerderij, maar na een paar dagen boerderij wilden de kids eens "iets" anders dan beestjes aaien en eten geven). Wel : onze Niels vond dat ook super.
Een tip. Misschien eens aan huisruil doen? Coughtsurfing ofzo. Maar daar moet je wel voor zijn. Ik zie dat bv. zitten, maar Tim wil dat niet.

En. Welkom terug thuis, Sandra.