zondag 22 november 2009

LOHD

Vannacht lag ik voor het eerst nog eens LOHD en ik heb het geweten. Het was gezellig, we hebben lekker gegeten en broodnodig bijgepraat en af en toe gekakeld. Moet kunnen.
We kwamen tot de constatatie dat we voor therapie via facebook zijn, dat externe caoching misschien ons levensdoel zou kunnen zijn of worden, dat we niet tot het ochtendlicht kunnen wegblijven omdat onze wederhelften dat 'recht' ook zouden kunnen opeisen op zaterdagnacht, of wie weet zelfs door de week en dat willen we absoluut vermijden, want ja, wij slapen niet goed als manlief op zwier is en rusten pas als hij zonder kleerscheuren weer thuis is.

Wat dat laatste betreft, dat is niet direct een wederzijdse situatie. Bij vriendin wel, geschokt door onze escapade (?) had meneer de wederhelft het moeilijker de slaap te vatten. Die van mij heeft het niet aan zijn hart laten komen en heeft me niet horen thuiskomen.

Maar de gevolgen van het LOHD komen zijn dan weer voelbaar vandaag. Hoewel ik nog niet eens een voordeur met een 3 erop heb, ben ik al jaaaren zo in de routine van 'vroeg naar bed, vroeg er weer uit' verstrikt geraakt, dat 4u41 op de wekker bij het slapengaan zich wel laat voelen. En door het Laat Onder Het Dons terecht te komen, bevind in mij vandaag een beetje in VODmodus.
Dat is misschien nog voor een klein deel een geluk, want ik moet dringend aan de kuis.

4 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Af en toe een stapje in de wereld doen moet kunnen hé.

Ik was je gisteren nog een prettige avond vergeten toewensen dus bij deze ben ik blij voor je dat je ervan genoten hebt.

En tja. The day after is altijd vele minder. Daarom doe ik daar al een tijdje niet meer aan mee, haha.

Ilse zei

Wat is LOHD???

Leuke achtergrond trouwens :-)

Sabine zei

LOHD=....
Laat onder het dons.

Geheel nuchter trouwens, dus de VOD-modus komt zeker niet door een kater..
Aan alcoholische uitbarstingen doe ik hoe vroeg of hoe laat op de dag ook, niet mee :-)

Nicole zei

Klinkt als een fijne avond.
Ik heb wel zitten puzzelen over de afkortingen!