zondag 1 november 2009

Spelen in het bos...




Zondag in de herfst...
Welke heerlijker plaats om te vertoeven dan in het bos?
Ik nam ze mee naar Buggenhoutbos, mijn lievekes.
Mauro en Ubi hebben zelf hun tocht bepaald, en hun tempo, we hebben toch wel een serieuze afstand gestapt, gespeeld, gesprongen, in de blaadjes gelegen, geluisterd naar de vogels, gezocht naar eikels en beukenootjes, takken verzameld (aja, ik was met een kleuter op pad, wat wil je dan ;-) en genoten....
Waarom doen we dat niet eens meer?

4 opmerkingen:

Ilse zei

Leuke foto's, het bos is mooi hé dezer tijd.

moeke Vera zei

zaaaaaaaaaaalig hé. Da's ook een van de liefste dingen die ik doe ...... lekkere boswandelingen in de herfst. Jammer genoeg hebben we er zo weinig tijd voor, of anders gezegd: 'maken' we er zo weinig tijd voor ... :-(.
Lekker genieten van de natuur. Prachtig toch.

Sabine zei

idd, het was heel fijn, prachtig zelfs...

Nog 1 koppel tegengekomen met kinderen, voor de rest vooral joggers

ik maak er ook te weinig tijd voor, dat geef ik toe....
maar blijkbaar ben ik dus niet de enige

plukdedagsandra zei

Heerlijk hé Sabine. Wij hebben op vakantie ook elke dag gewandeld en genoten dat ik heb en 's avonds is indereen heerlijk moe. Ik viel om 9 uur al bam in slaap in de zetel haha (het kon ook van de wijn zijn).

En mooie foto's van het bos.

En een goed voornemen hé. Er nog meer tijd voor maken voor zulke leuke dingen.

Kindjes genieten en mama ook blij.

Groetjes, Sandra.