woensdag 16 december 2009

Como un asalto de felicidad


Het is me eindelijk gelukt een brood te bakken dat echt 'gelukt' kan genoemd worden. Ik was de laatste tijd zo geïnspireerd door sillie en sandra om te bakken, maar toch ook gefrustreerd omdat het niet echt vlotte. Ik had een overrezen brood, een niet-gerezen brood, een te zout brood en een niet-zou-genoegbrood.
En nu een megalekker-niets-aan-toe-te-voegen rozijnenbrood, waarvan ik het recept hier vond.
Mjammie, dat ontbijt heeft hier gesmaakt vandaag!


En dat is hopelijk een voorbode van wat nog komen gaat, want ik heb een dagje vrij vandaag.
Een dagje dat alvast heel erg goed gestart is...

5 opmerkingen:

sillie zei

Je brood ziet er prachtig mooi uit:-) weet zeker dta deze ook zo smaakte :-) maar pasop!!! het broodbakken is verslavend!! http://www.bakkerswereld.org/forum/invision/index.php en dan fantasiebrood is ook erg inspirerend tevens staat er bij welke machine hoeveel water% nodig heeft enzo ... heb ik veel van geleerd :-)
gr sillie

plukdedagsandra zei

Had hiervoor al even gepost met de vraag of je brood nu nog echt niet lukte, maar ik zie dat het nu fantastisch goed gelukt is. Hoera! En ja, zoals sillie al zegt, ik bak nu ook minstens 2 broden per dag en verschillende soorten. Het is best héél erg leuk en lekker. Vandaag had ik jammer genoeg niet genoeg brood gebakken dus eten ze nu noodgedwongen beschuit. Snik. Maar er is er alweer ééntje bezig aan het bakken en sebiet nog een notenbrood.

Sabine zei

er zit hier weer eentje in de machine :-)

tijdtussendoor zei

Mmmm heerlijk ;)

Sara zei

Mmmmhm, ziet er heerlijk uit!