maandag 28 december 2009

De voordelen van ziek zijn...



Eigen stoef stinkt, maar ik vind dat ik al serieuze vorderingen maak...
Gisteren maakte ik nog een extra paar slofjes, in bordaux met wit, en een muts in diezelfde kleuren. (want dat lijkt hier wel paars, maar dat ligt aan de kodak die niet doet wat ik wil, ik ben aan het sparen voor een nieuwe maar dat kan nog wel even duren)
De muts is een eigen ontwerpje en de bloem die ik erbij maakte kan er ook af: in de binnenkant van de muts zit een knoopje, en aan de achterkant van de bloem een lus (verzin het gevolg gerust zelf :-)
En.... dank julliewel voor de enthousiaste reacties op mijn vorig postje, zo leuk!
Wie dat echt meende van die sloefkes moet mij misschien maar een mailtje sturen...

edit: als je op de foto's klikt, kan je zien waar die items terecht gekomen zijn :-)

5 opmerkingen:

liesje zei

Zo lief en schattig! Als het hier allemaal goed komt en ik krijg een kleine meid (tja, voor een jongentje zou het een beetje té zijn...), wil ik graag deze lieve, schattige muts en sloefkes maken. In het klein dan...

**Sabine** zei

of twee kleine meiden hee liesje :-))

♥♥♥Ilse♥♥♥ (Rood met witte stipjes) zei

mog zo schoon!!! Paars is echt mijn lievelingskleur

plukdedagsandra zei

De pots is prachtig Sabine en de sloefkes ook.
Je bent een talent!

♥♥♥Ilse♥♥♥ (Rood met witte stipjes) zei

Dank je wel lieve Sabine, voor de prachtige sloefkes(zie mijn blog) je bent echt een schat!! xxx
Ilse