maandag 28 december 2009

Het mag gezegd...

Ik heb eigenlijk een schat van een vent.
Lig ik hier te pijnen op de zetel... neemt hij de zorg voor de kinderen helemaal op zich. Droogt traantjes, ververst luiers, kruipt grommend en hinnikend over de mat, speelt buiten, steekt een pizza in de oven...
Alleen het huis is een beetje een rommeltje (maar hee, hij is wel geen vrouw hé) en dat nemen we er dan ook wel bij.
Ik geef mijzelf nog 1 dagje en dan vlieg ik er weer in. Dokter en labo vinden niet meteen een medische oorzaak van mijn lastigheid en buikpijn en dus moet het maar eens gaan gedaan zijn daar rond mijn navel. Ik heb gesproken.

7 opmerkingen:

♥♥♥Ilse♥♥♥ (Rood met witte stipjes) zei

blij dat je zo'n goeie man hebt,ik heb er ook zo eentje in huis :-) Oei buikpijn, hier ook wat last, heb je er al lang last van dan?

Beterschap hoor Sabientje!

plukdedagsandra zei

Dikke knuffel en heel veel beterschap toegewenst.

Willy zei

Beterschap, Sabine!

tijdtussendoor zei

Verzorg je maar goed en geniet de komende dagen van de warmte van je gezin!

Huize steen zei

Wat fijn dat je man zo lief voor je en de kinderen zorgt !! Beterschap en ik hoop dat je gauw weer opknapt !!

Nog bedankt voor je o zo ware reactie :-)

bohemienmama zei

veel beterschap...fijn dat je mij blog gaat volgen...ik de jouwe ook...

liesje zei

Verzorg je maar goed! we gaan er van uit, morgen is de ellendige buikpijn weg en kan je lekker van je vakantie genieten.
PS: Mijn ventje is ook zo'n schat! Rommel hoort er dan ook wel bij, maar hij bedoelt het zo goed, dat ik dat dan lekker door de vingers zie.