vrijdag 25 december 2009

Mijn -toekomstige-projecten, enkele foto's..

Voila, hier het grootste deel van de vers verkregen voorraad wolletjes om creatief mee te gaan zijn.
Lang leve de restjes!!




Hier de polswarmer die ik heb gemaakt. Ok, het is er maar ene, maar ik heb wel veel bijgeleerd: nieuwe steken, patroon lezen,... en blij met de ervaring. En wie weet ga ik wel voor punky met twee verschillende polswarmers :-) De link naar de inspiratie en het patroon heb ik gisteren al gepost, zie hieronder.



En nog wat leesvoer ook.... dankjewel lieve schoonzus!

7 opmerkingen:

plukdedagsandra zei

Wat ben jij verwend!

En die polswarmer ziet er zeer mooi uit. Ik vind hem er zelfs feestelijk uit zien. Zo met een kleedje bij en dan die polsverwarmer. Mooi.

Veel plezier met de projecten.

Franca zei

Hallo Sabine,
Dank je voor de goede wensen. Wat een verwennerij!
Zoveel wol die gelukkig gered kon worden, en twee mooie boeken. Zelf heb ik Food,inc klaarstaan om te kijken. Het boek Fast food nation lijkt me ook heel intressant.
Geeft ons extra reden om voor vegetarisch of in ieder geval biologisch te gaan.
Ik zal eens uitkijken naar dat boek.
groetjes, Franca.

franca zei

Sorry, nog een keer.Ik las net pas je reactie op mijn vorige blogje vandaar. Ik heb de vega-bijbel gekocht!
Het bleek exact hetzelfde boek te zijn , in een nieuwe uitgave. Niet slecht voor 9,95 toch? En er lagen nog stapels, dus een goed verkrijgbaar vega-boek voor heel weinig!
groetjes, Franca.

spookjes zei

wat een wolletje !!
dat is een vangst om jaloers op te zijn .
laat maar zie wat je er van maakt !!

ilse zei

Ik vroeg me eerder vandaag af of ik nog zou kunnen breien (laat ons zeggen dat het van mijn lagere schooltijd geleden is). En nu zie ik dit (zou dit een voorteken zijn ?)

Succes met de bolletjes wol en ik ben natuurlijk nieuwsgierig naar de resultaten!

Sabine zei

Ilse, met deze vracht zou ik toch ook maar beter de breinaalden eens uithalen toch?
Haken kon ik tot voor even ook niet en ik heb nu toch wel al een paar dingen geknutseld.
Dus dat breien ga ik ook wel nog eens oprakelen.
Een tip:
Bij veritas hebben ze (voor4 euro ofzo) een instructie-dvd van de meest gebruikte brei en haak-steken en met die in mijn laptopje overwin ik alle steken :-)
Die van het haken heb ik nu onder de knie, het hoofdstuk breien komt binnenkort nog wel, want samen met al die wol hier, heb ik ook nog een stuk of 50 breinaalden in een pot op mijn bureautje staan.

ilse zei

@sabine Merci voor de tip. Nu nog ergens de tijd vinden ;-)