vrijdag 11 december 2009

Mutskalenderwake

Ik ben bezig aan een handleiding voor de muts. Het is echt niet moeilijk om te maken, ben zeker dat iedereen dat kan (als het zelfs mij lukt!) maar mijn scanner wil niet mee, machines laten mij altijd een beetje in de steek (letterlijk hahaha) als ik ze nodig heb, dus ik ga het zelf tutoriallen met mijn kodakske. Weer iets om naar uit te kijken ;-)

Verder nog een tip gekregen:
Op de website www.energiesparen.be kan je gratis en voor niets (als je in Belgenland woont) een kalender bestellen met energiespaartips voor het jaar 2010. Dat is niet meer veraf dus haast u!

En dit weekend organiseert Avaaz wereldwijd wakes om aandacht te vragen voor ons klimaatprobleem. In de hoop dat er uit de top in Kopenhagen echte goeie afspraken voortkomen die onze planeet en al haar bewoners ten goede komen.
Want zorg voor de planeet moeten we met z'n allen dragen!
Ik ga zondag naar een wake in Gent. Wie wil kan mee, het begint om 17u, ik neem de trein van 16u31 in het station van Dendermonde. Ik zoek nog mensen om mee te gaan. Hoe meer zielen, hoe gezelliger.
Neem zeker je muts (jaja, ik werk aan de handleiding, ga alvast om wol, 100gram moet genoeg zijn, of 150gram als je een omslag wil kunnen maken) je warme sokken en een kaars klaar!!

**en zo lieve mensen heb ik enige samenhang verkregen in mijn drie totaal verschillende berichten :-) **

1 opmerking:

plukdedagsandra zei

Hey Sabine,

Dat is pas een titel, haha.
Ben best benieuwd of ik dat zou kunnen. Ik heb het heus nog nooit geprobeerd, maar zou best "les" willen volgen.

De gratis kalender: mmmm: is het echt de moeite? Ik heb er vandaag ééntje gratis bij de oxfamwinkel gekregen en ik wil ook die van Marieke Henselmans aanschaffen (over consuminderen remember). Mss een beetje veel kalenders dan op den duur.

Naar de wake zou ik graag mee willen, maar ik ben wat ziekjes (weer snipverkouden)en heb alsmaar meer pijn in mijn bekken. Ik kan amper nog lopen en moet vanavond nog naar Classic for Kids hier in de school (onze kinderen zingen)dus ik weet het nog niet zo goed.