dinsdag 1 december 2009

Op de biomarkt eind september won mijn schoonmoeder een bon voor een volledige lichaamsmassage. Ze zag het niet zo zitten om helemaal gekneed te worden door vreemde handen en kwam op het idee om die bon aan mij te schenken... lief!
Gisterenavond had ik een afspraak voor een ontspannende lavendelmassage. Het begon met een goede balans aan handenwerk (niet te hard niet te zacht) en ging door in een soort van warme energie die door mijn lijf golfde en waar ik toch wel even van opkeek... dit had ik niet verwacht.
Ik heb er echt van genoten (anderhalf uur geconcentreerde energie; dat kan niet missen) en ging ontspannen de nacht in, klaar voor de meest verkwikkende slaap van mijn leven. (Dat was uiteindelijk zonder Ubi gerekend die het al een paar nachten op rij presteert om 2u aan een stuk wakker te zijn en te blijven)
Dat ik al enkele weken zorg voor zieke kindjes (er zijn veel zieken in de opvang en ook mijn eigen zonen zijn niet helemaal 100%) zal er ook wel mee voor zorgen dat ik zelf fysiek wat in de val aan het tuimelen ben. Mijn ingewanden willen niet echt mee vandaag, maar ik heb geen koorts en mentaal ben ik er wel helemaal bij, dus we gaan ervoor.
Toch ook even op de rem gaan staan, ik denk dat het nodig is.

1 opmerking:

leen zei

dat heb je heel goed gedaan, je bent er helemaal mee in gegaan al vond jouw maag dat misschien wel niet hihi ik vermoed dat je je nu toch wel terug wel in je vel voelt?!