vrijdag 18 december 2009

Over sneeuw en wat daarna komt...



Vake David featuring the gasten maakten een sneeuwkabouter :-)

Moeke Sabine maakte intussen wortelsoep en vers brood.
En het is vandaag nog maar eens bewezen: in het leven moet je je niet altijd aan de regeltjes houden, want: ik bakte al 'duust' mislukte broden toen ik recepten volgde, en nu ik het op (en met) gevoel deed en overal mijn laars aan lapte, lukte het en had ik een superlekker broodje.
De chemie van het leven, noem ik dat.
Maar het heeft zoooo hard gesmaakt na het buitenspelen.
Met de sokken en broeken op de verwarming zitten slurpen van een tas warme soep... moet er een tekeningetje bij?

3 opmerkingen:

Willy zei

Spontaan verliefd geworden op jullie sneeuwpop!

plukdedagsandra zei

Hele toffe sneeuwpop.

Enne. Wortelsoep is hier de meest geliefde soep. Die komt na tomatensoep en ik maak hem zelfs op oudejaarsavond.

tijdtussendoor zei

Ziet er allemaal weer heel gezellig uit. Peekessoep is hier ook nog altijd favoriet ;)