donderdag 3 december 2009

Remmen

Het beestje is gisteren toch nog losgebroken, u wil niet weten hoe en wat, maar neem van mij aan dat er niets in mijn lijf is gebleven gisteren en dat ik 's avonds wel een klein beetje aan de beterhand was reeds, maar wel zo slap als een vod.
Ik diende als het ware bijeengeveegd te worden.
Vandaar dat ik het vandaag een beetje rustiger aan doe, even een plooi zoeken waar ik in kan vallen. Gelukkig hebben de jongens wél de nacht doorgetrokken, Mauro tot 6u30 en Ubi tot 7. Dat kon ik best wel gebruiken... of was ik zo comateus dat ik ze gewoon niet heb gehoord?
Ik voelde het eigenlijk al wel aankomen, maar soms ben ik liever blind.
In ieder geval ga ik proberen hééél veel te rusten vandaag zodat ik er morgen wel weer helemaal kan zijn voor de onthaalkindjes.
Ik ben blij dat oma er is, en dat ze net vandaag op Ubi kan passen...

5 opmerkingen:

tijdtussendoor zei

Groeten vanuit buikgriepland...om maar te zeggen, hier van hetzelfde ;)

Ilse zei

oei, beterschap hoor, dit kan je echt missen hé nu!

plukdedagsandra zei

Van harte beterschap Sabine.

En niet te veel hooi op je vork nemen de komende weken.

dimitry_dhondt zei

Snel veel beterschap Sabine !

Ingrid zei

Hier ook een slachtoffer van de buikgriep (donderdag). Gelukkig duurt het nooit lang dus hopelijk ben jij al terug gezond :)